3 tips til at vælge SharePoint kurser
Står du til at skulle booke SharePoint kurser i den nærmeste fremtid? Så har du sikkert et ønske om, at du får booket de helt rette kurser, da det kan være noget af en investering, uanset om en eller flere medarbejdere skal sendes afsted.
Læs gerne med herunder, og få gode råd med på vejen ift. hvordan du kan vælge dine SharePoint kurser.
Gode råd til at vælge SharePoint kurser
1. Hvilket indhold kommer kurset omkring?
Noget af det første du bør forholde dig til er, hvad kurset helt specifikt dykker ned i. Det er nemlig ikke uden betydning, hvordan kurset er bygget op. Hos langt de fleste kursusudbydere kan du få tilsendt information omkring, hvad der gennemgås på kurset, så du er helt med på, hvilket udbytte dine medarbejdere kan få efterfølgende.
2. Italesæt dine ønsker til kurset
Før du vælger SharePoint kurserne, som du sender dine medarbejdere på, så lav gerne en forventningsafstemning med kursusudbyderen. På den måde kan du italesætte specifikke udfordringer, dine medarbejdere måske sidder med og andre ting, der kan være ideelle at inddrage i kurset. Der findes nemlig firmaer, som er ret fleksible omkring at deres SharePoint kurser kan tilpasses kundernes ønsker – i hvert fald når kurserne udbydes til virksomheder.
3. Hvor kan kurserne afholdes henne?
Hvis du eventuelt har et ønske om, at dine kommende SharePoint kurser kan afholdes på din arbejdsplads, så er din tid godt givet ud, hvis du undersøge dette fra start. Der kan nemlig være forskel på, fra udbyder til udbyder, om dette er en mulighed eller ej. Det kan nemlig spare dine medarbejdere for ekstra tid på landevejene, hvis kurserne f.eks. kan afholdes i jeres egne lokaler.
Et af de firmaer du kan starte med at række ud til, er 4D. Her finder du en kursusudbyder, som blandt afholder SharePoint kurser.